Թեմաների ուսուցումը և տնային առաջադրանքները ըստ օրերի

08.09.2016

Թեմա` Past Ind. Tense(irregular verbs)

Դասի ընթացքը` «The Hungry Dragon» տեքստի հետ աշխատանք(քննարկում, տեքստի անկանոն բայերով նախադասությունների կազմում)

Տնային առաջադրանք (Home-task)` տեսաֆիլմի դիտում

Answer the questions:

1.What do you usually eat for breakfast, lunch, dinner and supper?

2.Write about your favourite food.

13.09.2016

Թեմա՝ Past Ind. Tense(irregular verbs)

Դասի ընթացքը՝  «The Princess and the Dragon» տեքստի հետ աշխատանք(ընթերցում, տեքստի վերաբերյալ սովորողների կողմից հարցերի կազմում, պատասխանում)

Տնային առաջադրանք՝

Translate these sentences:

1. Ես խոստացա իմ մայրիկին օգնել լվանալ ափսեները ճաշից հետո:

2. Ես կողպեցի դուռը և գնացի իմ տատիկի տուն:

3. Կարո՞ղ ես օգնել ինձ բացել պատուհանը:

4. Քաջ ասպետը փրկեց արքայադստերը և տարավ նրան  մի մեծ ոսկե դղյակ:

5. Աշոտը չկարողացավ գնալ կինոթատրոն: Նա մնաց տանը և օգնեց իր փոքր եղբորը:

 «The Hungry Dragon»  տեքստը կարդալ, հասկանալ, դիտել տեսաֆիլմը:

20.09.2016

Տեքստը` ` «The Hungry Dragon»  պատմել սովորեք: Պատմելու ընթացքում պարտադիր չէ հիշել կոնկրետ թվերը:

Translate these sentences:

1. Ես տեսա մեկ ափսե լապշա սեղանի վրա և ուզեցա ուտել այն:

2. Համլետը կերավ 2 ափսե շիլա, 5 նրբերշիկ, բայց նա դեռ քաղցած էր:

3. Ես չկարողացա ուտել 2 ափսե շապշա, ես կարողացա ուտել միայն(only) մեկ ափսե շապշա:

4. Նրանք չխմեցին նարնջի հյութը և չկերան ձուկը:

5.  Երբ ես դպրոցից գալիս եմ տուն, ես շատ քաղցած եմ լինում:

22.09.2016

Добавить комментарий

