Անգլերենի մեդիակրթությունը իմ դասարաններում սեպտեմբեր-հոկտեմբեր ամիսներին:

1-ին դասարան

Թեմա` Ողջույնի, հրաժեշտի ձևեր

http://genkienglish.net/namesong.htm

https://www.youtube.com/watch?v=-kJSTQ6ugIU

Ուսումնական մուլտֆիլմ գործածելով սովորողները դասարանում սովորում են  միմյանց  բարևել, հարցնել թե ինչպես է նա իրեն զգում և ցտեսություն ասել:

Օրինակ`Good morning, Mane.

Good morning, Nare.

How are you, Mane?

I am fine, thank you.

…………………………….

Goodbye, Mane.

Goodbye,  Nare.

Ողջույնի և հրաժեշտի ձևերը լավ յուրացնելուց հետո ուսումնական տեսադաս գործածելով սկսեցինք անցնել թվերը(1-12)

Թվեր 1-12

http://genkienglish.net/numbers.htm

https://www.youtube.com/watch?v=voP9hBu-pG0

Այստեղ արդեն սովորողները սկսեցին սովորել հարցնել միմյանց տարիքը և իրենց երկխոսությունների մեջ դա ներառել:

Անգլերենում շատ-շատ կարևորում եմ ցանկացած թեմայի շուրջ երկխոսությունները: Այն շատ տեղին կարելի է համեմատել ձնագնդիկի հետ: Ամեն անգամ մի նոր թեմա սովորելուց, յուրացնելուց հետո փորձում են անցած արդեն յուրացրած խոսքային նմուշները նորի հետ իրենց երկխոսություններում:

Թեմա` Գույներ

http://www.anglomaniacy.pl/coloursDictionary.htm

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/colors.swf

https://www.youtube.com/watch?v=U5GnrtnCrdY

Այստեղ արդեն սովորողները գույների անվանումները խաղերի, ուսումնական մուլտֆիլմի միջոցով լավ յուրացնելուց հետո սկսում են սովորել իրար հարցեր տալ: Օրինակ` What colour is it?

It is blue.

Հետո սկսում են ինձ հարցեր տալ: Ու որպեսզի երկխոսությունը ավելի ուրախ ու զվարճալի դառնա, հաճախ ես միտումնավոր ուրիշ գույն եմ ասում ու իմ սխալը մի այլ կարգի ոգևորությամբ ուղղում են և ճիշտը պատասխանում:

Թեմա` մրգեր-fruits

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/food/fruitchinchan.swf

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/food/fruitmemory.swf

երգ

Սովորողները մրգերի անվանումները խաղերի միջոցով լավ սովորելուց հետո սկսում են սովորել միմյանց հարցեր տալ և այդ հարցերը կրկին ներառել իրենց երկխոսությունների մեջ: Do you like……?

 I like…..// I don’t like……

Թեմա՝ ընտանի կենդանիներ-Domestic animals

http://www.anglomaniacy.pl/domesticAnimalsDictionary.htm

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/animals1.swf

Նույն մեթոդը կիրառվում է նաև ընտանի կենդանիների թեման յուրացնելուց հետո:

2-րդ դասարան

Սեպտեմբեր ամսին սկսեցի սվորողների հետ կրկնել առաջին դասարանում անցած բոլորը թեմաները:

Հետո սկսեցինք աշխատել աշխատանքային գիրք-տետրերով, որտեղ սովորողները սովորում են անգլերեն տառեր գրելը:

http://www.starfall.com/n/level-k/index/play.htm?f

 Միաժամանակ միասին  շատ բառային խաղեր ենք խաղում մեր անցած թեմաների վերաբերյալ:

http://www.anglomaniacy.pl/pencaseSpelling.htm

http://www.anglomaniacy.pl/clothesPictureTest.htm

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/match2b.swf

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/match1b.swf

3-րդ դասարան

Թեմա`  This is …..my/ his/her

Դասի ընթացքում յուրաքանչյուր սովորող արագ մոտենում է ընկերներից որևէ մեկին և ասում.

օրինակ This is her book.

կամ This is his bag.

Թեման լավ յուրացնելուց հետո paint ծրագրով յուրաքանչյուր սովորող նկարում է իր ընտանիքի անդամներին և, մուտքագրելով, փորձում պատմել նկարը:

Mariam Mkrtchyan

%d0%b1%d0%b5%d0%b7%d1%8b%d0%bc%d1%8f%d0%bd%d0%bd%d1%8b%d0%b9

Artyom Hovhannisyan

untitled

Gohar Barseghyan

my-family

Irina Gyurjinyan

my-family-1

Թեմա՝ գույներ-colours    Is this a……? //  Is it…….?

Դասի ընթացքում սովորողները մոտենում են իրար հարցեր են տալիս և պատասխանում: Օրինակ՝

-Maria, is this a pen?

-Yes, it is.

-Maria, is it red?

-Yes it is.

Լեզվական նյութ՝ in, on, at

Սովորողները նայում են գրքում պատկերված նկարին և ստեղծում համպատրաստից երկխոսություն:

Օրինակ` What is it? It is a doll.

What colour is it? It is pink.

Where is it? It is on the table.

Թեմա`  have got/has got, can, Have you got….?

Դասարանում սովորողները սկսում են բանավոր իրենց առջև դրված որևէ առարկայի մասին խոսել:

Օրինակ` I have got a blue bag. It is on the table.

Տանը սովորողները կատարում են փոքրիկ տնային առաջադրանքներ, որոնք պարտադիր ստուգվում են իմ կողմից: Տնային առաջադրանքները ներառում են տվյալ դասի վերաբերող փոքրիկ նախադասություններ, երկխոսություններ կամ բառակապակցություններ:

Նախագիծ <<Անգլերենը մեր տանը>>

Աշնանային արձակուրդների ընթացքում սովորողները պետք է

իրենց ծնողների օգնությամբ ու անմիջական մասնակցությամբ ստեղծեն  ֆիլմ, որտեղ սովորողը պետք է անգլերեն մի փոքր  պատմի իր կամ իր ընտանիքի, ընկերոջ, խաղալիքների մասին:

Տվյալ տեսաֆիլմը սովորողների համար կդառնա  հաշվետվություն, քանի որ այդ ձևով իրենք ցույց կտան թե այս 2 ամիսների ընթացքում ինչ են սովորել:

Արդյունքը կլինի ուրախ, հավես տեսաֆիլմ, որը կհրապարակվի դասավանդողի բլոգում և Հարավային դպրոցի ենթակայքում:

4-րդ դասարան

Թեմա` Summer Holidays

Սովորողներին գրքից հանձնարարվել

է ամառային արձակուրդների մասին փոքրիկ տեքստ, որից հետո այդ տեքստի հիման վրա 1.սովորողնեից յուրաքանչյուրը՝ օգտվելով տվյալ տեքստի բառապաշարից, փորձում է պատմել թե ինքը սովորոբար ինչ է անում ամռանը: 2. Հարցեր են տալիս մեկը մյուսին. Օրինակ What do you  usually do in summer?

Տանը հանձնարարվել է գրել շարադրություն «My Summer Holidays» թեմայով և տեղադրել իրենց բլոգներում:

Hayk Ghazaryan

Tigran Marjanyan

Andranik Chiloyan

Anahit Vermishyan

Gevorg Hrutyunyan

Ararat Voskanyan

Mariam Qoroghlyan

Mark Hovhannisyan

Goharine Aznauryan

Maria Aznauryan

Հոկտեմբեր ամսին իրենց հետ արել եմ ուսումնական օրացույցով նախատեսված “My teachers’ dayնախագիծը:

Տևողությունը`20.09-05.10

Խնդիրը` յուրաքանչյուր սովորող անգլերեն պատմում է կամ պրեզենտացիա է   պատրաստում` նվիրված իր սիրելի ուսուցչին(ներին)

Ակնկալվող արդյունքը` անգլերեն փոքրիկ պատում կամ պրեզենտացիա նվիրված իր սիրելի ուսուցչին, որը կհրապարակվի սովորողի և դասավանդողի բլոգում:

Davit Khachatryan

Eva Sahradyan

ElenHovhannisyan

Mane Zaqaryan

NarekGrigoryan

Ռադիոնյութորտեղ 4-րդ դասարանի սովորողները անգերեն շնորհավորում են իրենց ուսուցիչներին:

Այս ամիսների ընթացքում, բացի նախագծերից, անցել եմ նաև ուսումնական ծրագրով նախատեսված թեմաներ և լեզվական նյութեր: Օրինակ` Լեզվական նյութ` Present Ind. Tense(interrogative and negative forms) և տանը հանձնարավել է կազմել երկխոսություններ տվյալ լեզվական նյութի վերաբերյալ:

http://www.mskh.am/en/63617

5-րդ դասարան

5-րդ դասարանի սովոողների հետ սկսել եմ աշխատել` գործածելով British Council-ի ուսումնական կայքը:

 Տանը հանձնարարվել են լսել, ընթերցել անգլերեն հեքիաթները, իսկ դասարանում` քննարկել, տեքստի հետ աշխատանք կատարել:

Լեզվական նյութ` Past Ind. Tense(irregular verbs)

«The Princess and the Dragon»

 «The Hungry Dragon» 

Լեզվական նյութ` հատկանիշների համեմատում

«Goldilocks And The Three Bears»

Թեմայի յուրացմամբ սովորողները ձեռք են բերում շրջապատող առարկաների, մարդկանց, տարբեր երևույթների հատկանիշները համեմատելու կարողություն:

Աշնանային արձակուրդների ընթացքում 5-րդ դասարանի մի խումբ սովորողների հետ սկսել եմ առցանց թարգմանական նախագիծ, որտեղ սովորողները պետք է թարգմանեն իրենց կրտսեր ընկերների հորինած հեքիաթները, որոնք կհրապարակվեն սովորողների բլոգներում և Դպրոց-պարտեզի ենթակայքում:

Լիրա Խաչատրյանի աշխատանքը:

Անահիտ Մկրտչյանի աշխատանքը

Մարիաննա Մանուկյանի աշխատանքը

Հայկ Աբրահամյանի աշխատանքը

Վահե Մուսայելյանի աշխատանքները

Շարունակելի…………..

 

 

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s