Թեմաների ուսուցումը և նախագծերի իրականացումը 1-ից 5-րդ դասարաններում հոկտեմբեր ամսին:

1-ին դասարան

Թեմա` մրգեր-fruits

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/food/fruitchinchan.swf

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/food/fruitmemory.swf

երգ

Սովորողները մրգերի անվանումները խաղերի միջոցով լավ սովորելուց հետո սկսում են սովորել միմյանց հարցեր տալ և այդ հարցերը կրկին ներառել իրենց երկխոսությունների մեջ: Do you like……?

 I like…..// I don’t like……

Թեմա՝ ընտանի կենդանիներ-Domestic animals

http://www.anglomaniacy.pl/domesticAnimalsDictionary.htm

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/animals1.swf

2-րդ դասարան

Սեպտեմբեր ամսին կրկնելով առաջին դասարանում անցած բոլոր թեմաները՝ հոկտեմբեր ամսին սովորողները սկսեցին տանը աշխատել աշխատանքային գիրքտետրերով, որտեղ իրենք սովորում են անգլերեն տառեր գրելը:

http://www.starfall.com/n/level-k/index/play.htm?f

  Դասարանում միասին  շատ բառային խաղեր ենք խաղում կամ տարբեր դերախաղեր եմ կազմակերպում մեր անցած թեմաների վերաբերյալ:

http://www.anglomaniacy.pl/pencaseSpelling.htm

http://www.anglomaniacy.pl/clothesPictureTest.htm

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/match2b.swf

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/match1b.swf

3-րդ դասարան

Թեմա՝ գույներ-colours    Is this a……? //  Is it…….?

Դասի ընթացքում սովորողները մոտենում են իրար հարցեր են տալիս և պատասխանում: Օրինակ՝

-Maria, is this a pen?

-Yes, it is.

-Maria, is it red?

-Yes it is.

Լեզվական նյութ՝ in, on, at

Սովորողները նայում են գրքում պատկերված նկարին և ստեղծում հանպատրաստից երկխոսություն:

Օրինակ` What is it? It is a doll.

What colour is it? It is pink.

Where is it? It is on the table.

Թեմա`  have got/has got, can, Have you got….?

Դասարանում սովորողները սկսում են բանավոր իրենց առջև դրված որևէ առարկայի մասին խոսել:

Օրինակ` I have got a blue bag. It is on the table.

Տանը սովորողները կատարում են փոքրիկ տնային առաջադրանքներ, որոնք պարտադիր ստուգվում են իմ կողմից: Տնային առաջադրանքները ներառում են տվյալ դասի վերաբերող փոքրիկ նախադասություններ, երկխոսություններ կամ բառակապակցություններ:

Նախագիծ <<Անգլերենը մեր տանը>>  Լրացուցիչ կրթություն

Աշնանային արձակուրդների ընթացքում սովորողները պետք է իրենց ծնողների օգնությամբ ու անմիջական մասնակցությամբ ստեղծեին  ֆիլմ, որտեղ սովորողը պետք է անգլերեն մի փոքր  պատմեր իր կամ իր ընտանիքի, ընկերոջ, խաղալիքների մասին:

Ստեղծված տեսաֆիլմերը սովորողների համար դարձան  հաշվետվություններ, քանի որ այդ ձևով իրենք ցույց տվեցին, թե այս 2 ամիսների ընթացքում ինչ են սովորել:

Արդյունքը եղավ ուրախ, հավես տեսաֆիլմեր, որոնք հրապարակվել են դասավանդողի բլոգում և Հարավային դպրոցի ենթակայքում:

4-րդ դասարան

Հոկտեմբեր ամսին իրենց  հետ արել եմ ուսումնական օրացույցով նախատեսված “My teachers’ day” նախագիծը, որ համարվում է լրացուցիչ կրթություն:

Տևողությունը`20.09-05.10

Խնդիրը` յուրաքանչյուր սովորող անգլերեն պատմում է կամ պրեզենտացիա է   պատրաստում` նվիրված իր սիրելի ուսուցչին(ներին)

Ստացված արդյունքը` անգլերեն փոքրիկ պատում կամ պրեզենտացիա նվիրված իր սիրելի ուսուցչին, որը հրապարակվել է սովորողի և դասավանդողի բլոգում:

Davit Khachatryan

Eva Sahradyan

ElenHovhannisyan

Mane Zaqaryan

NarekGrigoryan

Ռադիոնյութ, որտեղ 4-րդ դասարանի սովորողները անգլերեն շնորհավորում են իրենց ուսուցիչներին:

Այս ամիսների ընթացքում, բացի նախագծերից, անցել եմ նաև ուսումնական ծրագրով նախատեսված թեմաներ և լեզվական նյութեր: Օրինակ` Լեզվական նյութ` Present Ind.Tense(interrogative and negative forms) և տանը հանձնարավել է կազմել երկխոսություններ տվյալ լեզվական նյութի վերաբերյալ:

5-րդ դասարան

5-րդ դասարանի սովոողների հետ սկսել եմ աշխատել` գործածելով British Councilի ուսումնական կայքը:

 Տանը հանձնարարվել են լսել, ընթերցել անգլերեն հեքիաթները, իսկ դասարանում` քննարկել, տեքստի հետ աշխատանք կատարել:

Լեզվական նյութ` Past Ind. Tense(irregular verbs)

«The Princess and the Dragon»

 «The Hungry Dragon» 

Լեզվական նյութ` հատկանիշների համեմատում

«Goldilocks And The Three Bears»

Թեմայի յուրացմամբ սովորողները ձեռք են բերում շրջապատող առարկաների, մարդկանց, տարբեր երևույթների հատկանիշները համեմատելու կարողություն:

Աշնանային արձակուրդների ընթացքում 5-րդ դասարանի մի խումբ սովորողների հետ սկսել եմ առցանց  թարգմանական նախագիծ, որտեղ սովորողները թարգմանել են իրենց կրտսեր ընկերների հորինած հեքիաթները և իմ խմբագրելուց հետո հրապարակել են իրենց բլոգներում և Դպրոցպարտեզի ենթակայքում:

Լրացուցիչ կրթություն

Միլենա Հարությունյանի աշխատանքը

Լիրա Խաչատրյանի աշխատանքը:

Անահիտ Մկրտչյանի աշխատանքը

Մարիաննա Մանուկյանի աշխատանքը

Հայկ Աբրահամյանի աշխատանքը

Վահե Մուսայելյանի աշխատանքները

Հրանտ Աբրահամյանի աշխատանքը

Աշխատանքները շարունակվում են…………..

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s