Թեմաների ուսուցումը և նախագծերի իրականացումը 1-ից 5-րդ դասարաններում հոկտեմբեր ամսին:

1-ին դասարան

Թեմա` մրգեր-fruits

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/food/fruitchinchan.swf

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/food/fruitmemory.swf

երգ

Սովորողները մրգերի անվանումները խաղերի միջոցով լավ սովորելուց հետո սկսում են սովորել միմյանց հարցեր տալ և այդ հարցերը կրկին ներառել իրենց երկխոսությունների մեջ: Do you like……?

 I like…..// I don’t like……

Թեմա՝ ընտանի կենդանիներ-Domestic animals

http://www.anglomaniacy.pl/domesticAnimalsDictionary.htm

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/animals1.swf

2-րդ դասարան

Սեպտեմբեր ամսին կրկնելով առաջին դասարանում անցած բոլոր թեմաները՝ հոկտեմբեր ամսին սովորողները սկսեցին տանը աշխատել աշխատանքային գիրքտետրերով, որտեղ իրենք սովորում են անգլերեն տառեր գրելը:

http://www.starfall.com/n/level-k/index/play.htm?f

  Դասարանում միասին  շատ բառային խաղեր ենք խաղում կամ տարբեր դերախաղեր եմ կազմակերպում մեր անցած թեմաների վերաբերյալ:

http://www.anglomaniacy.pl/pencaseSpelling.htm

http://www.anglomaniacy.pl/clothesPictureTest.htm

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/match2b.swf

http://www.angles365.com/classroom/fitxers/1r2n/match1b.swf

3-րդ դասարան

Թեմա՝ գույներ-colours    Is this a……? //  Is it…….?

Դասի ընթացքում սովորողները մոտենում են իրար հարցեր են տալիս և պատասխանում: Օրինակ՝

-Maria, is this a pen?

-Yes, it is.

-Maria, is it red?

-Yes it is.

Լեզվական նյութ՝ in, on, at

Սովորողները նայում են գրքում պատկերված նկարին և ստեղծում հանպատրաստից երկխոսություն:

Օրինակ` What is it? It is a doll.

What colour is it? It is pink.

Where is it? It is on the table.

Թեմա`  have got/has got, can, Have you got….?

Դասարանում սովորողները սկսում են բանավոր իրենց առջև դրված որևէ առարկայի մասին խոսել:

Օրինակ` I have got a blue bag. It is on the table.

Տանը սովորողները կատարում են փոքրիկ տնային առաջադրանքներ, որոնք պարտադիր ստուգվում են իմ կողմից: Տնային առաջադրանքները ներառում են տվյալ դասի վերաբերող փոքրիկ նախադասություններ, երկխոսություններ կամ բառակապակցություններ:

Նախագիծ <<Անգլերենը մեր տանը>>  Լրացուցիչ կրթություն

Աշնանային արձակուրդների ընթացքում սովորողները պետք է իրենց ծնողների օգնությամբ ու անմիջական մասնակցությամբ ստեղծեին  ֆիլմ, որտեղ սովորողը պետք է անգլերեն մի փոքր  պատմեր իր կամ իր ընտանիքի, ընկերոջ, խաղալիքների մասին:

Ստեղծված տեսաֆիլմերը սովորողների համար դարձան  հաշվետվություններ, քանի որ այդ ձևով իրենք ցույց տվեցին, թե այս 2 ամիսների ընթացքում ինչ են սովորել:

Արդյունքը եղավ ուրախ, հավես տեսաֆիլմեր, որոնք հրապարակվել են դասավանդողի բլոգում և Հարավային դպրոցի ենթակայքում:

4-րդ դասարան

Հոկտեմբեր ամսին իրենց  հետ արել եմ ուսումնական օրացույցով նախատեսված “My teachers’ day” նախագիծը, որ համարվում է լրացուցիչ կրթություն:

Տևողությունը`20.09-05.10

Խնդիրը` յուրաքանչյուր սովորող անգլերեն պատմում է կամ պրեզենտացիա է   պատրաստում` նվիրված իր սիրելի ուսուցչին(ներին)

Ստացված արդյունքը` անգլերեն փոքրիկ պատում կամ պրեզենտացիա նվիրված իր սիրելի ուսուցչին, որը հրապարակվել է սովորողի և դասավանդողի բլոգում:

Davit Khachatryan

Eva Sahradyan

ElenHovhannisyan

Mane Zaqaryan

NarekGrigoryan

Ռադիոնյութ, որտեղ 4-րդ դասարանի սովորողները անգլերեն շնորհավորում են իրենց ուսուցիչներին:

Այս ամիսների ընթացքում, բացի նախագծերից, անցել եմ նաև ուսումնական ծրագրով նախատեսված թեմաներ և լեզվական նյութեր: Օրինակ` Լեզվական նյութ` Present Ind.Tense(interrogative and negative forms) և տանը հանձնարավել է կազմել երկխոսություններ տվյալ լեզվական նյութի վերաբերյալ:

5-րդ դասարան

5-րդ դասարանի սովոողների հետ սկսել եմ աշխատել` գործածելով British Councilի ուսումնական կայքը:

 Տանը հանձնարարվել են լսել, ընթերցել անգլերեն հեքիաթները, իսկ դասարանում` քննարկել, տեքստի հետ աշխատանք կատարել:

Լեզվական նյութ` Past Ind. Tense(irregular verbs)

«The Princess and the Dragon»

 «The Hungry Dragon» 

Լեզվական նյութ` հատկանիշների համեմատում

«Goldilocks And The Three Bears»

Թեմայի յուրացմամբ սովորողները ձեռք են բերում շրջապատող առարկաների, մարդկանց, տարբեր երևույթների հատկանիշները համեմատելու կարողություն:

Աշնանային արձակուրդների ընթացքում 5-րդ դասարանի մի խումբ սովորողների հետ սկսել եմ առցանց  թարգմանական նախագիծ, որտեղ սովորողները թարգմանել են իրենց կրտսեր ընկերների հորինած հեքիաթները և իմ խմբագրելուց հետո հրապարակել են իրենց բլոգներում և Դպրոցպարտեզի ենթակայքում:

Լրացուցիչ կրթություն

Միլենա Հարությունյանի աշխատանքը

Լիրա Խաչատրյանի աշխատանքը:

Անահիտ Մկրտչյանի աշխատանքը

Մարիաննա Մանուկյանի աշխատանքը

Հայկ Աբրահամյանի աշխատանքը

Վահե Մուսայելյանի աշխատանքները

Հրանտ Աբրահամյանի աշխատանքը

Աշխատանքները շարունակվում են…………..

Реклама

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход / Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход / Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход / Изменить )

Google+ photo

Для комментария используется ваша учётная запись Google+. Выход / Изменить )

Connecting to %s