Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 3-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ սովորողները ձեռք են բերում հեռախոսազրույց վարելու համաձայնվելու և չհամաձայնվելու լեզվական կարողություններ:
Ընթացքը՝ ապագա հեռախոսազրույցի հիմք է ընդունվում իմ տված հեռախոսաքզրույցի օրինակը.
Այնուհետև օգտվելով այդ հեռախոսազրույցի բառապաշարից և լեզվական կառուցվածքից՝ սովորողները կազմում են իրենց սեփական երկխոսությունները:
Արդյունքը՝ սովորողները իրենց բլոգներում հրապարակում են իրենց ստեղծած երկխոսությունները:
Սովորողների կազմած երկխոսությունները