Հեռավար-առցանց ուսուցում. սեպտեմբերի 1-12

Անհատական աշխատաժամանակ

Առցանց տեսադասերը լինելու են Microsoft Teams հարթակում:

1-ին դասարան

Դաս 1    

Դաս-ծանոթացում

Ողջույնի ձևեր

https://www.youtube.com/watch?v=gVIFEVLzP4o

https://www.youtube.com/watch?v=lr-nFVBfgdM

Թվեր 1-10

http://genkienglish.net/numbers.htm

https://www.youtube.com/watch?v=AtPBk6eBuawv

How old are you? Քանի՞ տարեկան ես   I am……5, 6

Դաս 2

Գույներ

http://www.anglomaniacy.pl/coloursDictionary.htm

https://www.youtube.com/watch?v=U5GnrtnCrdY

 

2-րդ դասարան

Դաս 1

Դաս-ծանոթացում

Ծանոթություն աշխատանքային գիրք-տետրի հետ

Երկխոսություն սիրած կենդանու, մրգերի, գույների, խաղալիքի վերաբերյալ:

What do you like? I like apples. Do you like red apples? ……………….

Դաս 2

Թեմա՝ իմ խաղալիքը

Սովորողները փորձում են 3-4 նախադասությամբ ներկայացնել իրենց սիրած խաղալիքը:

Հեռավար առցանց-ընտանեկան դպրոց. նախագիծ <<Անգլերենը մեր տանը>>

Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝  սովորողները, կրկնում են 1-ին դասարանում անցած բառերն ու արտահայտությունները տարբեր իրավիճակային երկխոսությունների մեջ:

Նրանք իրենց ծնողների օգնությամբ ու անմիջական մասնակցությամբ ստեղծելու են  ֆիլմ, որտեղ սովորողը պետք է անգլերենով երկխոսություն վարի ընտանիքի անդամներից որևէ մեկի հետ՝ գործածելով 1-ին դասարանում սովորած բառերն ու արտահայտությունները:

Արդյունքը

Կլինի ուրախ, հավես տեսաֆիլմ, որը կհրապարակվի սովորողի և  դասավանդողի բլոգում:

3-րդ դասարան

Դաս 1

Դաս ծանոթացում

Երկխոսություն տարբեր անցած թեմաների(իմ ընկերը, իմ ընտանիքը, իմ սիրած կենդանին, խաղալիքը……..) թեմաների շուրջ:

Դաս 2

Աշխատանք աշխատանքային գիրք-տետր-դասագրքի հետ: Part II

 

4-րդ դասարան

Դաս 1

Դաս-ծանոթացում

Երկխոսություն տարբեր թեմաների շուրջ:

Թեմա՝ Իմ դպրոցը(Սովորողները փորձում են ներկայացնել իրենց դպրոցը, սիրած առարկան, ուսուցչին…..

Դաս 2

Աշխատանք աշխատանքային թերթրիկների հետ:

Հեռավար առցանց-ընտանեկան դպրոց. Հաղորդակցական նախագիծ. ուտելիք պատվիրելը մանկական սրճարանում

Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝ սովորողները ամրապնդում և ընդլայնում են իրենց բառապաշարը տարբեր մթերքների, ուտեստների և ըմպելիքների անուններով և ձեռք են բերում սրճարանում, ռեստորանում անգլերենով ուտելիք պատվիրելու կարողություն: Տվյալ թեմայի լեզվական հիմք է ընդունվում բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված «Ordering food in a cafe» երկխոսությունը:

Ընթացքը՝ սկզբում սովորողները դերերով վերարտադրում են տեքստի երկխոսությունը, իսկ այնուհետև կազմում են սեփական երկխոսություններ՝ փոխելով և գործածելով տարբեր մթերքների և ուտեստների անունները:

Արդյունքը՝ ստեղծվում են տեսաֆիլմեր տվյալ թեմայով ընտանիքի անդամների մասնակցությամբ:

 

 

 

 

 

 

 

 

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s