Ուսումնական 3-րդ շրջան
Ապրիլի 01-15
Մասնակիցներ. Հարավային դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակն այն է, որ սովորողները կարողանան Սուրբ Զատիկի ծեսին, տոնակատարությանը բնորոշ բառեր և արտահայտություններ սովորեն և ի վիճակի լինեն ներկայացնել, թե ինչպես են տոնում Զատիկը իրենց տանը:
Աշխատանքի ընթացքը և վերջնական արդյունքը.
· Սովորողների լեզվական մակարդակին համապատասխանեցված Զատիկի մասին տեքստի նոր բառերի և արտահայտությունների ակտիվացում
· Զատիկի մասին տեքստի քննարկում
· «Սուրբ Զատիկը մեր տանը» վերնագրով հրապարակումներ սովորողների բլոգներում, որոնք կարող են լինել տեսաֆիլմեր և պրեզենտացիաներ:
Մարտի 09-30
Language structure: Adjectives/comparison of adjictives
Round up 2 page 124,tasks: page 125 ex.1,2/page 126 ex.5/page 127 ex.7,8
Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները»
Նախագծի նպատակը՝ զարգացնել սովորողի խոսելու, լսելու և գրելու կարողությունները՝ խոսքում կիրառելով հեքիաթներում առկա նոր բառերն ու արտահայտությունները:
Աշխատանքի ընթացքը.
Նախքան հեքիաթի ձայնագրությունը լսելը, ես ներկայացնում եմ տվյալ հեքիաթի նոր բառերն ու արտահայտությունները ու դրանցով կազմում ենք նախադասություններ, երկխոսություններ, որից հետո սկսում ենք լսել հեքիաթը: Հեքիաթը լսելուց հետո սկսում ենք այն քննարկել:
Վերջնական արդյունքը
Երեխաները գրում են իրենց կարծիքը հեքիաթի մասին և այն, թե ինչ սովորեցին այդ հեքիաթից ու տեղադրում իրենց բլոգներում:
Շարունակում ենք 5-րդ դասարանի սովորողների հետ մեր շուրջտարյա նախագիծը. «My Info Planet»
Մարտի 01-12
Լեզվական աշխատանքներ. թարգամանություններ+առաջադրանքների գրքից՝ Page 144 ex.182/page 145 ex.183
Շարունակում ենք Նախագիծ «Հ. Թումանյանի հեքիաթները ներկայացնումենք անգլերեն»
Մասնակիցները՝ Հարավային դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ սովորողները զարգացնում են իրենց անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները՝ քաջ ծանոթ հայերեն հեքեիաթները անգլերեն ներկայացնելու միջոցով.
Ակնկալվող արդյունքը՝
Հովհաննես Թումանյանի «The Death of Kikos» և «The Liar» հեքիաթները ներկայացվում են տեսաֆիլմերով կամ ընտանեկան ռադիոնյութերով, որոնք հրապարակվում են սովորողների բլոգներում, ենթակայքում:
Նախագծի արդյունքը
Փետրվարի 08-28
Նախագիծ «Հ. Թումանյանի հեքիաթները ներկայացնումենք անգլերեն»
Մասնակիցները՝ Հարավային դպրոցի 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ սովորողները զարգացնում են իրենց անգլերենի հաղորդակցական կարողությունները՝ քաջ ծանոթ հայերեն հեքեիաթները անգլերեն ներկայացնելու միջոցով.
Ակնկալվող արդյունքը՝
Հովհաննես Թումանյանի «The Death of Kikos» և «The Liar» հեքիաթները ներկայացվում են տեսաֆիլմերով կամ ընտանեկան ռադիոնյութերով, որոնք հրապարակվում են սովորողների բլոգներում, ենթակայքում:
Ուսումնական 2-րդ շրջան. հունվարի 11-31
1.Նախագծի ուղղվածությունը՝ տարատարիք սովորողները մեկ նախագծի շուրջ. Նախագիծ՝ «My Info Planet – իմ տեղեկատվական մոլորակը»
Մասնակիցներ՝ կրթահամալիրի բոլոր դպրոց-պարտեզների 4-րդ և 5-րդ դասարաններ
Նպատակը՝ կրթահամալիրի բոլոր դպրոց-պարտեզների 4-րդ և 5-րդ դասարանների սովորողները ծանոթանում են Հարավային դպրոց-պարտեզի նորաստեղծ մանկական հանրագիտարանային կայքի հրապարակումներին, ձեռք են բերում կենդանիների, բնության, տիեզերքի և մեզ շրջապատող աշխարհի մասին մատչելի ու հետաքրքիր գիտելիքներ: Նախագծով առանձնապես հետաքրքրված սովորողները և դասավանդողները կարող են նախաձեռնել նմանատիպ նախագծեր իրենց դպրոց-պարտեզներում:
Նախագծի ընթացքը՝ նախապես որոշված ու համաձայնեցված ճամբարային օրերին Հարավային դպրոց-պարտեզի 5-րդ դասարանցիների «My Info Planet» նախագծային խումբը այցելում է կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներ և ներկայացնում նախագիծը ու պատմում իրենց նախագծային գործունեության մասին:
Արդյունքը՝ Հարավային դպրոց-պարտեզի նախագծային խումբը ձեռք է բերում իրենց իրականացրած աշխատանքի կարևորության զգացողություն, որը մանկավարժական կարևոր ձեռքբերում է: Կրթահամալիրի այլ դպրոց-պարտեզներում նմանատիպ նախագծի հնարավոր ձեռնարկումներ:
Նախագծի ամփոփում
Առկա և հեռավար ուսուցում. նոյ.30-դեկտ.4
Language structure: Past Simple(was-were)
Round up 2: page 86ex.4, page 87 ex.5
Composition: When I was a child……..
Կարճաժամկետ նախագիծ. “My last week” <<Իմ անցյալ շաբաթը>> նոյ.23-27
Մասնակիցներ՝ 5-րդ դասարանցիներ
Նպատակը՝ ամրապնդելով անցյալ ժամանակաձևը, սովորողները ներկայացնում են նախորդ շաբաթվա իրենց տարբեր գործունեությունները:
Արդյունքը՝ սովորողների պատումները իրենց բլոգներում:
Առկա և հեռավար ուսուցում. նոյեմբեր 09-20
Language structure: Past Simple(Irregular verbs)
Round up 2:page 102 ex.1,2/page 105 ex.2,3/page 106 ex.4,5,6/page 107 ex.7
Սովորում ենք Բրիտանական Խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները:
The Ugly Duckling
Մասնակիցներ. Հարավային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակն է զարգացնել սովորողի խոսելու, լսելու և գրելու կարողությունները:
Վերջնական արդյունքը
Երեխաները գրում են իրենց կարծիքը հեքիաթի մասին և ինչ սովորեցին այդ հեքիաթից և տեղադրում են իրենց բլոգներում:
Շարունակում ենք աշխատել մեր նոր նախագիծի վրա «My Info Planet»
Նախագծի տևողությունը՝ շուրջտարյա
Մասնակիցներ 4-րդ և 5-րդ դասարանի հետաքրքրված սովորողներ
Նպատակը. Սովորողները ձեռք են բերում համացանցի հետ ինքնուրույն աշխատելու, իրենց համար հետաքրքիր նյութ փնտրելու և գտնելու, երկար տեքստերի միտքը հակիրճ ներկայացնելու և թարգմանելու կարողություններ:
Ընթացքը՝ սկզբում սովորողները ստեղծում են մեդիա տարածքը, որտեղ կներառեն այն բաժինները,
որոնց մասին կուզենան խոսել: Դրանից հետո յուրաքանչյուրը համացանցից փնտրում և գտնում է իրեն համար հետաքրքիր մի որևէ հայերեն կամ անգլերեն նյութ: Եթե տեքստը երկար է, հակիրճ ձևով գրում են այդ տեքստի բովանդակությունը: Հայերեն նյութը թարգմանվում է անգլերեն, իսկ անգլերենը՝ հայերեն: Իմ խմբագրելուց հետո սովորողը տվյալ նյութը հրապարակում է իր ստեղծած մեդիա տարածքում:
Արդյունքը՝ ստեղծվում է մի նոր ուսումնական բլոգ. «Իմ տեղեկատվական մոլորակը», որը հետաքրքիր տեղեկատվական աղբյուր կլինի՝ և՛դասավանդողների և՛այլ սովորողների համար:վ
Հեռավար-առցանց ընտանեկան դպրոց. հոկտ.15-30
Հաղորդակցական նախագիծ. Shopping
Նախագիծ. My Info Project
Նախագծի տևողությունը՝ շուրջտարյա
Մասնակիցներ 4-րդ և 5-րդ դասարանի հետաքրքրված սովորողներ
Նպատակը. Սովորողները ձեռք են բերում համացանցի հետ ինքնուրույն աշխատելու, իրենց համար հետաքրքիր նյութ փնտրելու և գտնելու, երկար տեքստերի միտքը հակիրճ ներկայացնելու և թարգմանելու կարողություններ:
Ընթացքը՝ սկզբում սովորողները ստեղծում են մեդիա տարածքը, որտեղ կներառեն այն բաժինները,
որոնց մասին կուզենան խոսել: Դրանից հետո յուրաքանչյուրը համացանցից փնտրում և գտնում է իրեն համար հետաքրքիր մի որևէ հայերեն կամ անգլերեն նյութ: Եթե տեքստը երկար է, հակիրճ ձևով գրում են այդ տեքստի բովանդակությունը: Հայերեն նյութը թարգմանվում է անգլերեն, իսկ անգլերենը՝ հայերեն: Իմ խմբագրելուց հետո սովորողը տվյալ նյութը հրապարակում է իր ստեղծած մեդիա տարածքում:
Արդյունքը՝ ստեղծվում է մի նոր ուսումնական բլոգ. «Իմ տեղեկատվական մոլորակը», որը հետաքրքիր տեղեկատվական աղբյուր կլինի՝ և՛դասավանդողների և՛այլ սովորողների համար:
Language Structure: The Past Ind. Tense(Regular Verbs)
Round up 2: page 97 ex.5,6,7,8
Առկա և հեռավար ուսուցում. հոկտ. 12-16
Revision-կրկնողություն
Language Structure: The Present Ind. and Present Cont. Tenses (negative and interrogative forms)
Round up 2: page 51 ex.14, page 52 ex.1, page 53 ex.4
Առկա և հեռավար ուսուցում. հոկտ. 05-09
Language Structure: The Present Cont. Tense
Round up 2 page 39 ex.2,3,4//page40 ex.6 page 42 ex.9
Առկա և հեռավար ուսուցում. սեպտ. 28- հոկտ. 02
Աշնանային ամենամյա ստեղծագործական հավաք. բաց պարապմունք
Առկա և հեռավար ուսուցում. սեպտեմբերի 22-25
In class: The students read the tale, understand and try to answer the teacher’s questions.
Home task: Read the tale very well and translate it.
Round up 2: page 47 ex.6
Առկա և հեռավար ուսուցում. սեպտեմբերի 14-18
Հաղորդակցական նախագծի ամփոփում.
Language structure: The Present Ind. Tense-Ներկա անորոշ ժամանակաձև
Home task: Round up 2: page 45 ex.2 page 46 ex.4
Make up your own sentences using Present Ind. Tense
Հեռավար-առցանց ուսուցում. սեպտեմբերի 1-12
Առցանց տեսադասերը լինելու են Microsoft Teams հարթակում:
Հեռավար առցանց-ընտանեկան դպրոց. Հաղորդակցական նախագիծ. ուտելիք պատվիրելը մանկական սրճարանում
Մասնակիցներ՝ Հարավային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նպատակը՝ սովորողները ամրապնդում և ընդլայնում են իրենց բառապաշարը տարբեր մթերքների, ուտեստների և ըմպելիքների անուններով և ձեռք են բերում սրճարանում, ռեստորանում անգլերենով ուտելիք պատվիրելու կարողություն: Տվյալ թեմայի լեզվական հիմք է ընդունվում բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված «Ordering food in a cafe» երկխոսությունը:
Ընթացքը՝ սկզբում սովորողները դերերով վերարտադրում են տեքստի երկխոսությունը, իսկ այնուհետև կազմում են սեփական երկխոսություններ՝ փոխելով և գործածելով տարբեր մթերքների և ուտեստների անունները:
Արդյունքը՝ ստեղծվում են տեսաֆիլմեր տվյալ թեմայով ընտանիքի անդամների մասնակցությամբ:
Garik Mkrtchyan and his aunt
Maria Qyurqchiyan and her mother