Թեմաների և նախագծերի ուսուցումը՝ ըստ օրերի

Նոյեմբերի 29-03 դեկտեմբեր

Topic:Why the Hare has no Tail

Classwork: The students read the tale and then try to retell it.

Home task: Round up 2, page 107 ex.8-complete the dialogue and then learn it by heart.

Նոյեմբերի 22-26

Language structure: Special questions

Classwork: The students make up their own special questions and ask these questions to each other.

Home task: Story time: Why the Hare has no Tail

Նոյեմբերի 8-19

Language structure: Past Simple(irregular verbs)

Homework: Round up 2 page 105 ex.2,3/page 106 ex.6

Հոկտեմբերի 18-22

Նախագիծ՝ «Ընթերցում և քննարկում ենք Բրիտանական խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները»

«The Ugly Duckling»

Language structure: Past Simple(irregular verbs)

Հոկտեմբերի 04-15

Language structure: Past Ind. Tense(Անցյալ անորոշ ժամանակ)

Round up 2 page 95

Tasks: page 96 ex.1,3,4, page 97 ex.5,6

Սեպտեմբերի 22-30

Պատրաստվում ենք ուսումնական ճամփորդության դեպի Հատիս լեռ:

Revision: Present Simple and Present Cont. Tenses

Սեպտեմբերի 1-17՝ նախագծային շաբաթ

<<Ուսումնական ամառ>> նախագիծ

Մասնակիցներ՝ 2-րդ, 3-րդ, 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողներ

Նպատակը՝ սովորողները ամփոփում-ներկայացնում են իրենց բլոգներում ամառային արձակուրդներին կատարած առաջադրանքների փաթեթները:

Առաջադրանքների փաթեթները՝ ըստ դասարանների

1-ին դասարան

2-րդ դասարան

3-րդ դասարան

4-րդ դասարան

5-րդ դասարան

Добавить комментарий

Заполните поля или щелкните по значку, чтобы оставить свой комментарий:

Логотип WordPress.com

Для комментария используется ваша учётная запись WordPress.com. Выход /  Изменить )

Фотография Twitter

Для комментария используется ваша учётная запись Twitter. Выход /  Изменить )

Фотография Facebook

Для комментария используется ваша учётная запись Facebook. Выход /  Изменить )

Connecting to %s