February 1-10
January 9-27
Topics: Food/drinks
In class: the students play different role-play games based on the topics
For example:
Cafe worker: Hello
Armen: Hello
Cafe worker: What would you like? Ի՞նչ կցանկանաք
Armen: Pizza, please
Cafe worker: Meat pizza or cheese pizza?
Armen: Cheese pizza, please
Cafe worker: Anything else? Էլի ինչ-որ բան կցանկանա՞ք
Armen: Yes, I would like salad, please. Այո, կցանկանամ աղցան:
Cafe worker: Fruit salad or chicken salad?
Armen: Chicken salad, please.
Cafe worker: Would you like a drink? խմելու ինչ-որ բան կցանկանա՞ք
Armen: Yes, orange juice, please.
Cafe worker: Ok, what’s your table number? Որն է ձեր սեղանի համարը
Armen: Table 4.
Cafe worker: Ok, thank you. Your order will be in 10 minutes. Լավ, շնորհակալություն: Ձեր պատվերը կլինի 10 րոպեից:
November 28-09(December)
Language structure: I want…..from Santa Claus
In class: The students play different word games based on the topic. Then each of them try to say
For example: » I want a big black toy car from Santa Claus.
Songs
November 14-27
In class: Different role-play games based on the topics
For example:-Cafe worker: What would you like?
Levon: -Pizza, please.
Cafe worker: cheese pizza or meat pizza?
Levon: Cheese pizza, please.
Cafe worker: Here you are.
Levon: Thank you.
Cafe worker: Anything else?
Levon: Yes, apple juice, please
Cafe worker: Here you are.
Levon: Thank you, good-bye.
November 07-13
Topic: Stationery
Language structure: I have got…../Have you got…..?
Դասարանում՝ սովորողները տարբեր լեզվական բառախաղերի միջոցով լավ սովորում, յուրացնում են թեմատիկ բառերը, որից հետո փորձում են իրենց սովորած, յուրացրած բառերը գործածել նախադասությունների մեջ:
Օրինակ՝ I have got a red pen.
I have got a blue pencil.
Սովորած բառերը նաև գործածում են երկխոսությունների մեջ:
Օրինակ՝ Aram, have you got a ruler?
Yes, I have. I have got a ruler.
Mariam, have you got a glue?
No, I haven’t. I haven’t got a glue.
Ուսուցողկանա տեսանյութ
October 31-06November
Topic:Clothes
Different dialogues based on the topic. For example
Hello, Vahe.
Hello, Levon.
-Vahe, what are you wearing?
-I am wearing a sweater.
-What colour is your sweater?
-It’s red.
-Do you like your sweater?
October 24-30
Educational Autumn/Ուսումնական աշուն
Նախագիծ.Անգլերենը մեր տանը /1-ին և 2-րդ դասարանի սովորողներ
Ուսումնական աշուն. ընտանեկան նախագծի ամփոփում
October 01-23
Կրթահամալիրային տոնին ընդառաջ՝ «Պապն ու շաղգամը» եռալեզու հեքիաթ-բեմադրություն
Համագործակցային նախագիծ ռուսերենի դասավանդող Վիկտորյա Հովսեփյանի և 2-րդ դասարանի դասվար Գայանե Թորոսյանի հետ
Մասնակիցներ՝ 2-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի տևողությունը՝ 03.10-30.10
Նպատակը
Սովորողները զարգացնում են պարզագույն խոսքային նմուշներով կազմված նախադասություններով ձայնագրություն լսելու և հասկանալու, ունկնդրածը ասելու, ասված գործողությունները կատարելու կարողությունները:
Խնդիրրը
Սովորողները մուլտֆիլմ-հեքիաթի շնորհիվ սովորում են անգլերեն և ռուսերեն ասել ընտանիքի անդամների, ընտանի կենդանիների անվանումները և գործողություններ պարունակող պարզագույն խոսքային նմուշներով նախադասություններ կազմել:
Նախագծի ընթացքը
Նախքան հայերեն, ռուսերեն և անգլերեն մուլտֆիլմ-հեքիաթը դիտելը՝ համապատասխան լեզուների որոշ լեզվական աշխատանք են կատարում դասվարը և անգլերեն ու ռուսերեն դասավանդողները սովորողների հետ: Ներկայացնում ենք հեքիաթում գործածված բոլոր նոր բառերը և խոսքային նմուշները, որոնցով միասին նախադասություններ ենք կազմում ու մի քանի անգամ կրկնում: Բոլոր բառերն ու արտահայտությունները լավ սովորելուց հետո՝ սովորողները դիտում են մուլտֆիլմը, որի ձայնագրված տեքստը արդեն նրանց համար հասկանալի է: Մի քանի անգամ լսելուց հետո փորձում ենք ամբողջ դասարանով բերանացի ասել հեքիաթը: Հաջորդ քայլը դերաբաշխումն է, որի արդյունքում լինում են մի քանի հեղինակ, մի քանի պապիկ, մի քանի տատիկ, մի քանի կատու և մկների մի խումբ: Ամբողջ դասարանը ներառվում է հեքիաթի գործողություններում:
Վերջնական արդյունքը՝ եռալեզու հեքիաթ-բեմադրություն, որը նվեր կլինի կրթահամալիրի տոնին:
Պապն ու Շաղգամը
The Great Big Turnip
Cказка «Репка»
September 01-30
Revision the oral introductory course of Grade 1
Topics: Ways og greetings, colours, fruits, domestic and wild animals
Language structures: What is it?/What colour is it?/ Do you like…?/I like…./I don’t like…..
Different dialogues based on the topics familiar to the students