Աշխատում եմ Դպրոց-պարտեզում որպես անգլերենի դասավանդող և 2013-ի ընթացքում միշտ էլ աշխատել եմ չշեղվել իմ առարկայական ծրագրից: Ուսումնական նախագծերի բովանդակությունն էլ միշտ իր արմատներն ունեցել է մեր առարկայական ծրագրում: Օրինակ, 2013-ի ընթացքում իմ դասարաններում որպես նախագծերի վերջնական արդյունք ստեղծվեցին հետևյալ տեսաֆիլմերը սովորողների անգլերեն ձայնագրություններով՝
Մխիթար Սոբաստացու կենսագրությունը
Սուրբ ծննդյան տոները Ավստրիայում
Այդ բոլոր նախագծերը առարկայական ծրագրի առանցքային թեմաներն են: Այսպիսով առարկայական ուսումնական թեման դառնում է մեր նախագիծը: Մինչև նախագծի վերջնական արդյունքի` ֆիլմի ստեղծումը, սովորողները ստանում են համապատասխան լեզվական գիտելիքներ, սովորում են խոսել և գրել փոքրիկ շարադրություններ նշված թեմաներով:
Կրտսեր դպրոցում անգլերենի կարճաժամկետ նախագծերի իրականացման իմ փորձը նկարագրել եմ իմ մեթոդական հոդվածում , որը հրապարակվել է Դպիրում:
Ինչպես արդեն նշեցի, կարևորում եմ կրտսեր դպրոցում առարկայական ծրագրով նախատեսված խոսքային կարողությունների զարգացումը և այդ պատճառով էլ հեղինակային մանկավարժության մեր Մայիսյան հավաքին իմ մասնակցությունը եղավ այդ թեմայով իմ հոդվածի հրապարակումը Դպիրում «4-րդ և 6-րդ դասարանների սովորողների ելքային կարողությունները անգլերենից»: Այս հոդվածը ես նաև անգլերեն ներկայացրեցի «The language competency of the learners of Grades 4 and 6 at the end of the school year»
2013-ի հոկտեմբերի 14-ից մինչև նոյեմբերի 11-ը Բրիտանական խորհրդի կազմակերպած ներառական կրթության «Կրթական հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաների ուսուցման» առցանց սեմինար-վերապատրաստման մասնակիցն եմ եղել: Այդ առցանց սեմինար-վերապատրաստումը շատ արդյունավետ էր, և ես ուզեցի իմ ստացած նոր գիտելիքներն ու կարողությունները փոխանցել իմ գործընկերներին: Այդ պատճառով էլ գրեցի «Ավելի մեծ հոգատարություն կրթական հատուկ կարիքներ ունեցող երեխաներին» հոդվածը, որը հրապարակվեց Դպիրում: Ուզում եմ շնորհակալություն հայտնել Հասմիկ Ղազարյանին, ում խորհուրդներին հետևելով ավելի ամբողջական դարձրեցի իմ հոդվածի նախնական տարբերակը: Այս հոդվածը ես նաև անգլերեն թարգմանեցի:
2014 թվականին պատրաստվեում եմ նույն ոգևորությամբ իրականացնել ըստ տոնական օրացույցի հետևյալ նախագծերը համապատասխան դասարանների սովորողների հետ՝