1-ին դասարան
Թեմա՝ Food
Դասի ընթացքը. սովորողները տարբեր երկխոսություններ են կազմում իրենց ծանոթ թեմաների վերաբերյալ:
2-րդ դասարան
Թեմա՝ has got/hasn’t got
Դասի ընթացքը՝
1.Սովորողները բանավոր կազմում են նախադասություններ իրենց ձեռքի տակ եղած առարկաների վերաբերյալ և մուտքագրում իրենց համակարգիչների մեջ:
2.Դերախաղ
3-րդ դասարան
Թեմա՝ շաբաթվա օրերը
Դասի ընթացքը՝
1.Սովորողները ներկայացնում են շաբաթվա օրերը անգլերեն:
2.Սովորողներից յուրաքանչյուրը ասում է, թե շաբաթվա տվյալ օրը ինչ է անում և մուտքագրում իր համակարգչի մեջ: Օրինակ՝ I usually play chess on Monday.
3.Սովորողները իրար հարցեր են տալիս՝ ասելով, թե ով ինչ է անում շաբաթվա օրերին:
Օրինակ՝ What do you usually do on Sunday?
3.Երգ՝ շաբաթվա օրերի վերաբերյալ:
4-րդ դասարան
Նախագիծ 1. Սովորում ենք Բրիտանական Խորհրդի կայքում հրապարակված հեքիաթները:
Մասնակիցներ. Հարավային դպրոցի 4-րդ և 5-րդ դասարանի սովորողներ
Նախագծի նպատակն է զարգացնել սովորողի խոսելու, լսելու և գրելու կարողությունները:
Աշխատանքի ընթացքը.
Նախքան հեքիաթի ձայնագրությունը լսելը, ես ներկայացնում եմ տված հեքիաթի նոր բառերն ու արտահայտությունները: Մենք կազմում ենք նախադասություններ, երկխոսություններ այդ նոր բառերով: Հետո մենք սկսում ենք լսել հեքիաթը: Հեքիաթների ձայնագրությունները արված են լեզվակիր մարդկանց կողմից: Հեքիաթը լսելուց հետո սկսում ենք այն քննարկել:
Վերջնական արդյունքը
Երեխաները գրում են իրենց կարծիքը հեքիաթի մասին և ինչ սովորեցին այդ հեքիաթից և տեղադրում են իրենց բլոգներում:
5-րդ դասարան
5-րդ դասարանի սովորողները դասարանում անգլերեն բեմադրում են Թումանյանի հեքիաթներից <<Կիկոսի մահը>> և <<Սուտասանը>>: